Badminton

SMASHERCUP 14. - 16. oktober 2023

Klik her for at se kampprogrammet, som løbende opdateres med kampresultater

 

Vi håber igen i år at se en masse glade badmintonspillere og deres trænere, ledere og familie til Smashercup 2023 i Aakirkeby Hallerne.

Indbydelse

Aakirkeby Idrætsforenings badmintonafdeling Indbyder hermed til stævne for U11, U13, U15 og U17/U19.
Stævnet afholdes som double- og singlestævne på Bornholm. Stævnet er godkendt af Badminton Danmark og dermed pointgivende.
 
Der spilles i følgende rækker:

  • U11 A, B, C og D
  • U13 A, B, C og D
  • U15 A, B, C og D
  • U17/19 A, B, C og D

 
Turneringsform 
Stævnet afholdes som nævnt, som et single-/double- og mix-stævne, og man kan tilmelde sig i 2 kategorier.
Der spilles i puljer. Der satses på mindst 4 kampe pr. deltager.
 
Læg mærke til, at man kun kan tilmelde sig i 2 kategorier 
 
Tidsplan 

Lørdag kl. 08.00 Ledermøde i Aakirkeby Hallerne
Lørdag kl. 08.25 Stævneåbning
Lørdag kl. 08.35 - 22.00 Indledende kampe
Søndag kl. 08.00 – 22.00 Indledende og finale kampe
Mandag kl. 08.00 – 13.00 Finale kampe og umiddelbart derefter præmieoverrækkelse

 
Reglement
Der spilles naturligvis efter Badminton Danmarks reglement. Der henstilles til, at al opvarmning foregår udenfor banerne, samt at man er klar ved banen ca. 10 min. før kamptidspunktet.
  
Overnatning
Overnatning vil ske på Hans Rømersskolen, afdeling Aaker i Aakirkeby. Der vil være mulighed for overnatning fra den 13. oktober 2023 til den 16. oktober 2023. Mindst en ansvarlig leder skal overnatte sammen med spillerne.
Sovepose/luftmadras eller liggeunderlag medbringes. Der skal være ro på skolen kl. 24.00 og tidspunktet SKAL overholdes.
Der må ikke medbringes eller nydes alkohol på skolen eller i Hallerne.
 
Bespisning 
Bespisningen foregår i Aakirkeby Hallerne og vi kan tilbyde:

  • Morgenmad kl 07:30 - 09:00         
  • Kaffe, te, mælk, rugbrød, franskbrød, morgenbrød, ost, marmelade, pålægschokolade, havregryn og cornflakes.
  • Frokost kl. 11:30 - 13:00
  • Smør-selv og en lun ret.
  • Aftensmad kl. 18:00 - 20:00
  • Varm mad

Såfremt der er særlige behov vedrørende kost (Diabetes, allergi, vegetar eller andre ønsker) skal dette meddeles senest 7 dage før stævnestart.

Præmier 
Nr. 1 i hver række               Medalje og T-shirt til hver spiller.
Nr. 2 i hver række               Medalje til hver spiller
Nr. 3 i hver række               Medalje til hver spiller
 
Priser 
Tilmeldingsgebyr pr. deltager for overnatning og bespisning alle 3 dage kr. 750,00. (Inkl. en let anretning ved ankomst på skolen fredag aften). Startgebyr pr. deltager kr. 80,00 pr. kategori.
 
Betaling 
Der vil blive fremsendt opkrævning til den økonomiansvarlige vedrørende kost/logi og eventuelle færgebilletter.

Yderligere oplysninger eller spørgsmål vedrørende:
 STÆVNET                         
Henrik Eriksen                                                 
smashercup-info@aaif.dk                               20238555
                                           
BESPISNING
Susanne Blem Koefoed
susanneblem@hotmail.com                           30181935
                     
Rikke Nielsen                                                   
rh-nielsen@mail.dk                                          22114586
                                                                        
INDKVARTERING
Trine Pedersen                                                50692204 eller
jesper.trine@email.dk                                      28600311
 
REJSE                               
Henrik Eriksen                                                 
smashercup-info@aaif.dk                                 20238555