Vi håber igen i år at se en masse glade badmintonspillere og deres trænere, ledere og familie til Smashercup 2024 i Aakirkeby Hallerne.
Aakirkeby Idrætsforenings badmintonafdeling Indbyder hermed til stævne for U11, U13, U15 og U17/U19.
Stævnet afholdes som double- og singlestævne på Bornholm. Stævnet er ikke pointgivende.
Der spilles i følgende rækker:
Turneringsform
Stævnet afholdes som nævnt, som et single-/double- og mix-stævne, og man kan tilmelde sig i 2 kategorier.
Der spilles i puljer. Der satses på mindst 4 kampe pr. deltager.
Læg mærke til, at man kun kan tilmelde sig i 2 kategorier
Tidsplan
Lørdag kl. 08.00 | Ledermøde i Aakirkeby Hallerne |
Lørdag kl. 08.25 | Stævneåbning |
Lørdag kl. 08.35 - 22.00 | Indledende kampe |
Søndag kl. 08.00 – 22.00 | Indledende og finale kampe |
Mandag kl. 08.00 – 13.00 | Finale kampe og umiddelbart derefter præmieoverrækkelse |
Reglement
Der spilles naturligvis efter Badminton Danmarks reglement. Der henstilles til, at al opvarmning foregår udenfor banerne, samt at man er klar ved banen ca. 10 min. før kamptidspunktet.
Overnatning
Overnatning vil ske på Hans Rømersskolen, Hans Rømers vej 27, 3720 Aakirkeby. Der vil være mulighed for overnatning fra den 11. oktober 2024 til den 14. oktober 2024. Mindst en ansvarlig leder skal overnatte sammen med spillerne.
Sovepose/luftmadras eller liggeunderlag medbringes. Der vil være nattevagter på skolen fra kl. 20:00 til kl. 09:00. Udenfor dette tidsrum vil lokalerne være aflåste. Skulle du få brug for at komme ind i lokalerne udenfor det oplåste tidsrum, kan din leder/træner kontakte turneringsledelsen. Der skal være ro på skolen kl. 24.00 og tidspunktet SKAL overholdes.
Der må ikke medbringes eller nydes alkohol på skolen eller i Hallerne.
Bespisning
Bespisningen foregår i Aakirkeby Hallerne og vi kan tilbyde:
Såfremt der er særlige behov vedrørende kost (Diabetes, allergi, vegetar eller andre ønsker) skal dette meddeles senest 7 dage før stævnestart.
Præmier
Nr. 1 i hver række Medalje og T-shirt til hver spiller.
Nr. 2 i hver række Medalje til hver spiller
Nr. 3 i hver række Medalje til hver spiller
Priser
Tilmeldingsgebyr pr. deltager for overnatning og bespisning alle 3 dage kr. 850,00. (Inkl. en let anretning ved ankomst på skolen fredag aften). Startgebyr pr. deltager kr. 80,00 pr. kategori.
Betaling
Der vil blive fremsendt opkrævning til den økonomiansvarlige vedrørende kost/logi og eventuelle bus/færgebilletter.
Yderligere oplysninger eller spørgsmål vedrørende:
STÆVNET
Henrik Eriksen
smashercup-info@aaif.dk 20238555
BESPISNING
Susanne Blem Koefoed
susanneblem@hotmail.com 30181935
Rikke Nielsen
rh-nielsen@mail.dk 22114586
INDKVARTERING
Trine Pedersen 50692204 eller
Jesper Perdersen 28600311
jesper.trine@email.dk
REJSE
Henrik Eriksen
smashercup-info@aaif.dk 20238555